אופטימיזציה למנועי חיפוש

הרוב המוחלט של המבקרים באתר שלך, הגיעו אליך באמצעות מנוע החיפוש. אבל רגע, מה עם אלו שעברו למתחרים? על ידי אופטימזציה של קוד האתר , תוכלו לדרג את האתר בתוצאות גבוהות יותר במנוע החיפוש.

לעסק שלכם יש אתר אינטרנט איכותי, מתקדם, מעוצב ומדויק – הכל טוב ויפה, אך זה לא מספיק. כעת אתם רוצים שהקהל שלכם יראה אותו, אחרת מה עשיתם בכך?

רוב הטראפיק לאתר מגיע ממנועי החיפוש, ובפרט מגוגל. חשבתם פעם כיצד מחליטים מנועי החיפוש אילו אתרים להציג בעמוד הראשון ואילו בעמוד השני וכך הלאה? מהם הפרמטרים שעל פי הם מסודרים האתרים ברשימת התוצאות (ה-SERP)?

אין שום דבר שרירותי או מקרי בסדר התוצאות ולא מדובר בהשפעה של כח עליון.

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תחום שעוסק בקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש. כל צעד נכון עוזר לו לעלות שלבים בסולם – וזוהי תורה של ממש.

קידום אתרים מורכב מפרמטרים ומרכיבים רבים – חווית משתמש, מהירות טעינה ומהירות גלישה, איכות וכמות התוכן באתר, פרופיל קישורים שמפנים לאתר, איכות ודיוק הקוד, רספונסיביות והתאמה למובייל ולמסכים השונים – ועוד.

כל פעולה שאנחנו מבצעים באתר עשויה, במרוצת הזמן, לגרום לו להופיע גבוה יותר ויותר בדפי התוצאות. התהליך לוקח זמן, אך בסופו – האתר שלכם יכול להתחרות על ביטויי חיפוש תחרותיים ומשמעותיים מאוד, שיביאו לאתר שלכם לא רק טראפיק – אלא גם לידים והמרות מיוחלות, וזוהי כמובן משאת נפשכם.

אחד מהשירותים שמעניקה חברת בולמטרה הוא הכשרת הצוות שלכם בעסק או בחברה בביצוע פעולות באתר וביצוע קידום אורגני איכותי, ואף בהקמת מחלקת אינטרנט מן היסוד, שתעסוק בין היתר גם בתחום ה-SEO. לחילופין, אנו יכולים כחלק מתהליך של ליווי וייעוץ אינטרנט מקיף לעזור לכם למצוא גם מקדמי אתרים לעילא ולעילא.

חשוב מאוד להשקיע בתחום הקידום האורגני. זוהי השקעה חכמה ומושכלת לטווח ארוך, שעשויה להניב לכם פירות טריים וטעימים בהמשך הדרך.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות לכל השאלות




    השירותים שלנו:

    ייעוץ אינטרנט

    אפיון אפליקציות

    אופטימיזציה למנועי החיפוש

    אפיון אתרים

    ניהול מכרזים לבניית אתר

    ניהול פרוייקטים

    הקמת מחלקת אינטרנט

    אפיון ממשק וחווית משתמש

    בניית מודל עסקי

    אנחנו לא היחידים שמרוצים משממליצים על חברת בולמטרה

    למעלה מ 100 חברות וארגונים בחרו בנו להיות יועצי האינטרנט שלהם, הכירו את לקוחותינו