הקמת מחלקת אינטרנט

אנחנו נגיע לארגון שלכם פעם בשבוע ונתחיל לחיות אותו. נרשום הערות, נשאל שאלות, ובסוף נציג אפיון למחלקת האינטרנט האופטימאלית עבורכם. לאחר מכן, אנחנו מבצעים את כל השלבים הדרושים: גיוס עובדים, הדרכה, פיתוח, ניהול ספקים, יצירת תוכן, שיווק ועוד.

הקמת מחלקת אינטרנט בארגון

 חברות, ארגונים ועסקים רבים מבינים כיום את החשיבות של העבודה לא רק בשטח – אלא גם באינטרנט. העולם הדיגיטלי טומן בחובו אינספור אפשרויות והזדמנויות, ומי שלא שם – כאילו לא קיים.

אותם עסקים וארגונים מבינים שיש צורך לקחת את העניין ברצינות רבה, ולא רק על מנת לסמן וי או לצאת ידי חובה, וחותרים להקים מחלקה ייעודית שלמה שתתמחה בתחום האינטרנט והדיגיטל.

אין ספק שצריך ידע רב בשביל להקים מחלקה מסוג זה – ידע מקצועי, ידע אנושי וידע ניהולי. יש להבין באינטרנט ולהבין באנשים. להיות בקיאים בשיווק דיגיטלי, בקידום אורגני וממומן, באפיון ובניית אתרים, בגיוס עובדים, בניהול צוות, בהתנהלות שוטפת מול ספקים ובעוד תחומים נוספים.

יש לשבת ביחד עם המנהלים הקיימים ולאפיין את המחלקה מ-א’ ועד ת’, ואז עוד קצת. להבין מהן המטרות ולקבוע יעדים ברורים. לאחר מכן יש לבצע מספר שלבים, כמו למשל לגייס עובדים, להעביר הדרכות, למצוא ולנהל ספקים, ליצור תוכן, לעסוק בשיווק אורגני וממומן – ועוד.

חברת בולמטרה תגיע לעסק, לחברה או לארגון שלכם על מנת לרתום את הידע והניסיון שלה להקמה של מחלקת אינטרנט יעילה ומשגשגת. שלב-אחר-שלב נאפיין את הרצונות והצרכים ונדאג לטיפול בכל השלבים, עד אשר המחלקה תוכל לרוץ בכוחות עצמה. לאחר מכן נוכל להמשיך ללוות אותה על מנת לדאוג שהיא עומדת ביעדים שלשמם היא הוקמה – ובהצלחה יתרה.

 פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות לכל השאלות




    השירותים שלנו:

    ייעוץ אינטרנט

    אפיון אפליקציות

    אופטימיזציה למנועי החיפוש

    אפיון אתרים

    ניהול מכרזים לבניית אתר

    ניהול פרוייקטים

    הקמת מחלקת אינטרנט

    אפיון ממשק וחווית משתמש

    בניית מודל עסקי

    אנחנו לא היחידים שמרוצים משממליצים על חברת בולמטרה

    למעלה מ 100 חברות וארגונים בחרו בנו להיות יועצי האינטרנט שלהם, הכירו את לקוחותינו