למה כדאי להשקיע בחנות וירטואלית לעסק?

חנות וירטואלית היא עסק רציני – ופוטנציאל הרווח שלה אדיר. בין אם יש לעסק או לחברה שלכם חנות פיסית – חנות וירטואלית היא כלי חשוב מאוד בעידן הדיגיטלי. חנות שבנויה ומעוצבת באופן נכון וחכם ומשווקת באמצעות ערוצי השיווק הדיגיטלי, תוכל להגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם, ולעשות זאת תוך השקעה של מאמץ מינימאלי מצדכם. יותר נוח, יותר קל – ויותר רווחי.

טראפיק רב ללא מאמץ

לחנות פיסית צריך להתאמץ בשביל להגיע. צריך להתלבש, לנסוע או ללכת אליה ולפעמים גם לחפש חנייה. לעומת זאת, חנות וירטואלית זמינה בכל שלב ומכל מקום גם דרך הטלפון הנייד ובנוחות המזגן, וזאת מבלי להזכיר במשך כמה שעות ביום האדם הממוצע מבלה בגלישה באינטרנט. כל עוד נמצאים במסגרת הביתית, אפילו לא חובה להתלבש על מנת לגלוש בה. לחנות וירטואלית קל להגיע ללא כל מאמץ, ומשמעות הדבר היא שהיא תוכל לקבל מבקרים רבים – עם תשלום מועט מאוד על ארנונה ושכר דירה מצידכם (תשלום לשרת המאחסן).

מערכת סינון מוצרים

חנות אינטרנטית בעלת ממשק שבנוי באופן חכם ונכון, כוללת גם מערכת סינון מוצרים על פי קטגוריות ופרמטרים שונים, כך שהגולש יוכל למצוא בקלות את המוצרים שבהם הוא מעוניין. הדבר מזרז ומקל על הגלישה בחנות ומגדיל את הסיכוי שתתבצע רכישה.

שיווק דיגיטלי

לא חסרים ערוצים לשיווק החנות גם מבלי להשקיע הון עתק. נפח החיפושים שמבוצעים בגוגל בכל יום נתון הוא אדיר – הרבה יותר מכל קניון או מרכז מחסרי. גם פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא רלוונטי מאוד ויכול להביא הן טראפיק והן רכישות בפועל. באופן כללי, דרך שיווק דיגיטלי איכותי תוכלו לדאוג שקהלי היעד ייחשפו לחנות ויתוודעו אליה.

 ניתוח נתונים מעמיק

בעזרת כלים כגון Google Analytics תוכלו לקבל כמות אדירה של נתונים וסטטיסטיות בנוגע לחנות שלכם. תוכלו לראות היטב אילו ערוצי שיווק מועילים לכם יותר, ללמוד אודות הקהלים שמגיעים אליכם, לראות את המסלול שמבצעים הגולשים באתר עד לרכישה – ועוד. היכולת לנתח את כל הרבדים של החנות היא בעלת משמעות אדירה – היא מייעלת את הפעילות שלה, מכווינה אתכם ומקלה על מלאכת הניהול.

שמירה על קשר

כחלק מהשיווק הדיגיטלי של החנות האינטרנטית, תוכלו לבצע ריטרגטינג ורימרקטינג לגולשים שביקרו באתר או ללקוחות שביצעו רכישה. היכולת הדיגיטלית לשמור על קשר חוזר ומתמיד עם הלקוחות שלכם היא לא רק כלי חשוב – אלא גם כזה שלא באמת קיים מחוץ לעולם הדיגיטלי. אין ספק שטקטיקות שיווקיות חכמות ומתקדמות יעיפו את החנות שלכם למחוזות חדשים.

מלאי עדכני

כל עוד בונים על הפלטפורמה הנכונה, לא קשה לעדכן את המלאי של החנות כך שהוא יהיהup to date, ולא קשה להעלות מוצרים חדשים. כך הלקוח יכול לדעת בדיוק מה זמין – וכמה. כמובן שהדבר גם חוסך לכם זמן ומאמצים רבים.

מיטוב המרות מתמיד

אופטימיזציה מתמדת לחנות, שעדיף שתתבצע בידי אנשי מקצוע, תוכל להניב לכם חנות וירטואלית מניבה ורווחית מאוד. תוכלו להתחקות אחר סוגיות שמעכבות או מונעות רכישה, לערוך שיפורים נקודתיים, להבין מה עובד ומה לא – ולפעול בהתאם. לחנות וירטואלית פוטנציאל גדול כשמשקיעים באפיון, בעיצוב, בבנייה ובשיווק שלה. תנו לה צ’אנס אמיתי ותיווכחו בעצמכם.

Share this post