כתיבה וליווי מכרזים

אנו מציעים שירות כתיבת מכרזים וליווי גופים ממשלתיים ומוניציפאליים, כשבאמתחתנו ניסיון וידע רב שנים בעבודה מול גופים בכירים.

ניהול מכרזים וליווי גופים ממשלתיים

חברות גדולות, גופים מוניציפאליים ומוסדות ממשלתיים שמעוניינים לבנות אתר אינטרנט חדש ויש להם תקציב גבוה, מפרסמים מכרז שעליו מתחרות חברות שונות לבניית ועיצוב אתרים. מדובר בפרויקט גדול, משמעותי וחשוב.

לאותם גופים לא תמיד יש את הידע הנוגע להיבטים הטכנולוגיים ו/או השיווקיים שבניהול פרויקט מסוג זה. מסיבה זאת, פעמים רבות הם נזקקים לעזרתו של גורם נוסף שיעזור להן לנהל את הפרויקט כולו – החל מאפיון הפרויקט, כתיבת המכרז, בחירת ומציאת הספקים המתאימים והפעלתם וניהול הפרויקט באופן שוטף.

אותו גורם לא בקיא רק בהיבטים הטכנולוגיים השונים, כגון עיצוב ופיתוח, אלא גם בעל ידע בשיווק, במכירות, בתיאום ציפיות ובהתנהלות מול ספקים. יתרה מכך, גם יש לו ידע בניהול, בהפעלת ובהדרכת צוותים – בין אם מדובר בצוות פנימי או חיצוני.

הגורם המקצועי יוכל לתווך בין הלקוח שלו לבין הספקים ולהעביר להם את המסרים המדויקים ללא כחל וסרק, כך שהעבודה שהם יבצעו תהיה מותאמת בדיוק מלא לכוונת הלקוח ובלי כל סיכוי להיווצרות של אי-הבנות. כל זאת תוך שהוא שומר על נאמנות מוחלטת לאינטרסים ולשאיפות של הלקוח שלו ודואג לייצג אותו באופן אידיאלי.

חברת בולמטרה היא מבין החברות הבודדות בישראל שמציעות ניהול מלא של המכרז וניהול מלא של הפרויקט. ברשותנו ניסיון רב בניהול תהליכים מול דרגים בכירים בחברות המובילות במשק הישראלי, לרבות עבודה עם גופים גדולים, כמו עיריות, חברות תקשורת, מוסדות ממשלתיים, סטארט-אפים ומאות חברות עסקיות גדולות. נאפיין את הפרויקט, נכתוב מכרז משובח, נבחר את הספקים הטובים ביותר ונפעיל אותם למען הצלחת הפרויקט כולו – תוך ליווי אישי וצמוד ושיתוף פעולה מלא אתכם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות לכל השאלות




    השירותים שלנו:

    ייעוץ אינטרנט

    אפיון אפליקציות

    אופטימיזציה למנועי החיפוש

    אפיון אתרים

    ניהול מכרזים לבניית אתר

    ניהול פרוייקטים

    הקמת מחלקת אינטרנט

    אפיון ממשק וחווית משתמש

    בניית מודל עסקי

    אנחנו לא היחידים שמרוצים משממליצים על חברת בולמטרה

    למעלה מ 100 חברות וארגונים בחרו בנו להיות יועצי האינטרנט שלהם, הכירו את לקוחותינו