בניית מודל עסקי לאתרי אינטרנט

לאחר ההקמה והעלייה לאוויר, הגיע הזמן להרוויח. במודל העסקי שניצור עבורכם, נעשה שימוש בכלים המתקדמים בעולם על מנת להבין איך ממקסמים רווחים ומייצרים הכנסות בהקדם האפשרי.

לאחר שבניתם אתר אינטרנט חדש – כעת הגיע הזמן להתחיל לגרוף ולמקסם רווחים דרכו ולייצר הכנסות וערך אמיתי לעסק.

מודל עסקי מתווה את הדרך לעשות זאת בפועל. בלעדיו האתר יכול אמנם לעמוד על תילו – אבל משמעות הדבר היא לעמוד במקום. אולי יש לו יופי, אבל חסר לו אופי.

תפקידו של המודל העסקי הוא לנבא את האופן המסחרי שבו ישגשג האתר ולהתוות את הדרך שבאמצעותה הוא יקרום עור וגידים מבחינה עסקית וכלכלית.

מודל עסקי עוסק בערוצים דרכם האתר ישווק, בשיפור המרות, בקביעת מחירים ומבצעים, בדרכים לגייס ולשמר לקוחות ובטקטיקות שונות שמטרתן למקסם ככל האפשר את הרווחים שהאתר מניב.

מודל עסקי מקטין את חוסר הוודאות ואת תדירות הישנותן של סוגיות בלתי צפויות. הוא עוזר לבעל העסק לראות את הנולד ולקחת החלטות מושכלות ונבונות במקום החלטות פזיזות.

חברת בולמטרה תתפור לכם מודל עסקי מפורט ומותאם אישית תוך שימוש בכלים מתקדמים ותדאג ללוות את הפיתוח העסקי ולוודא שהחזון מתממש בפועל.

ניתן לבנות מודל עסקי לאתר קיים או להתחיל בתהליך של אפיון אתר חדש, מציאת הספקים הרלוונטיים לעיצוב ולבנייה שלו – ולאחר מכן גם לבנות לו מודל עסקי חכם ולדאוג שהוא יעמוד במטרות וביעדים העסקיים והכלכליים שלו.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות לכל השאלות




    השירותים שלנו:

    ייעוץ אינטרנט

    אפיון אפליקציות

    אופטימיזציה למנועי החיפוש

    אפיון אתרים

    ניהול מכרזים לבניית אתר

    ניהול פרוייקטים

    הקמת מחלקת אינטרנט

    אפיון ממשק וחווית משתמש

    בניית מודל עסקי

    אנחנו לא היחידים שמרוצים משממליצים על חברת בולמטרה

    למעלה מ 100 חברות וארגונים בחרו בנו להיות יועצי האינטרנט שלהם, הכירו את לקוחותינו