ייעוץ לבניית אתרים

לחברות ועסקים רבים במשק אין את הידע הדרוש לבניית אתרים. מעבר לכך שהם לא בעלי הידע המקצועי לעשות זאת בעצמם, חסרים להם גם הכלים לאפיין אותם, לכתוב מודל עסקי עבורם, להציב מטרות ויעדים ריאליים או לדעת לאתר את הספק הנכון שיבנה ויעצב את האתר. ייעוץ לבניית אתרים משלים את כל הידע החסר לבעל העסק או הארגון, מגשר בינו לבין החברה שבונה את האתר ומנהל את הפרויקט כולו.

יועץ אינטרנט –נעים להכיר

השלב הראשון בתהליך הוא לפנות ליועץ אינטרנט שמספק ייעוץ לבניית אתרים. הוא נפגש עם בעל העסק, עורך איתו היכרות אישית ותיאום ציפיות ומברר את צרכיו באופן מדויק.

 כתיבת אפיון לאתר

כל פרויקט צריך תוכנית מדויקת. יועץ לבניית אתרים יבנה ויכתוב את קווי המתאר של פרויקט בניית האתר, שהוא למעשה מסמך אפיון טכנולוגי, תוכני, עיצובי ושיווקי. הכתיבה מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם בעל העסק או הארגון.

 מציאת חברה מתאימה

יש הרבה דגים בים – והרבה חברות לבניית ועיצוב אתרים. היועץ יאתר מספר חברות פוטנציאליות התואמות את דרישות הפרויקט והלקוח ויציג אותן באופן מפורט ללקוח שלו. ביחד הם יבחרו את החברה המתאימה ויצאו לפגישה משותפת על מנת לסגור קצוות אחרונים ולסגור את העסקה.

עיצוב ובניית האתר

לאחר מכן ניתן להתחיל בפרויקט עיצוב ובניית האתר בהתאם לאפיון המקורי שנערך. היועץ עובד מול החברה, מדריך אותה ומלווה את הפרויקט עד תום.

הדרכת הלקוח

בשעה טובה יש אתר חדש ומעוצב למשעי – כעת הלקוח יכיר אותו ויקבל הדרכה אודות כיצד הוא פועל, זורם ומתנהל בפועל.

המשך ייעוץ וליווי

העבודה איננה מסתיימת ברגע שהאתר עולה לאוויר. היועץ ילווה ליווי שוטף את האתר, ינתח אותו בזמן אמת, ידאג שהוא מקודם באופן אורגני ואף ממומן במנועי החיפוש, ידאג שהוא מתקדם בהתאם למודל העסקי וימשיך לייעץ לבעלי האתר כיצד להתקדם.

בשורה התחתונה

יועץ לבניית אתרים חוסך זמן, כסף, לחצים ועוגמת נפש ללקוח שלו. הוא מאפיין באופן קפדני את האתר ובונה לו תשתית יציבה, עורך תיאום ציפיות ומונע אי-הבנות מול החברה לבניית אתרים ודואג שהפרויקט יתנהל באופן שוטף וכפי שנקבע מראש – ועד לתוצאה הרצויה והמתבקשת.

 

Share this post