מי אנחנו ולמה אנחנו

חברת בולמטרה, הוקמה בשנת 2008, מובילה את תחום הייעוץ האינטרנטי ואפיון האתרים בישראל. מאז היווסדה, בולמטרה מתמקדת במתן שירותים ייחודיים שמטרתם להבטיח פתרונות מקיפים ומדויקים לעסקים וארגונים בכל הקשור לפיתוח אתרי אינטרנט, ייעוץ טכנולוגי וניהול פרויקטים מורכבים.

הגישה שלנו היא ייחודית ובלתי מתפשרת, כאשר אנו שמים דגש על צורכי הלקוח ומבינים את האתגרים והקשיים שבהם הוא נתקל בתהליך בניית אתר חדש או שדרוג אתר קיים. השוק מוצף בחברות וספקים שונים, והבחירה ביניהם יכולה להיות מבלבלת. כאן נכנסת בולמטרה לתמונה, ומציעה ליווי מקצועי שמטרתו להקל על הלקוח ולהוביל את הפרויקט להצלחה.

בולמטרה מבינה את הפערים הקיימים בין השפה הטכנולוגית לבין הצרכים העסקיים, ודואגת לגשר עליהם בצורה שמבטיחה הבנה מלאה בין כל הצדדים המעורבים. אנו מציעים שירותים הכוללים ייעוץ אינטרנטי צמוד, אפיון אתרים ואפליקציות, בניית מודל עסקי מנצח, ניהול פרויקטים, קידום אורגני (SEO), הקמת מחלקות אינטרנט בארגונים, כתיבת מכרזים עבור מוסדות וגופים – ועוד מגוון שירותים שנועדו לתת מענה מקיף ואיכותי לצרכים השונים של לקוחותינו.

בולמטרה מתחייבת ללוות את לקוחותיה מהרגע הראשון, עם דגש על אפיון מקיף ומפורט של הפרויקט, בחירת ספקים מתאימים, ניהול ופיקוח על תהליך הביצוע, והבטחת השלמתו המוצלחת של הפרויקט. לאחר מכן, אנו מציעים ליווי מתמשך הכולל כתיבת מודלים עסקיים, מיטוב לידים והמרות, קידום אורגני, והכשרת עובדים In-House – כל זאת במטרה להבטיח את הצלחת הלקוח לאורך זמן.

בולמטרה נאמנה ללקוחותיה ופועלת מתוך מחויבות מוחלטת לאינטרסים שלהם. אנו מייצגים את הלקוח מול הספקים השונים, ומוודאים שכל תהליך נעשה בשקיפות מלאה ותיאום ציפיות מלא. אנו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת, ללא ניסוי וטעייה מיותרת, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ואיכות.

 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

השירותים שלנו:

ייעוץ אינטרנט

אפיון אפליקציות

אופטימיזציה למנועי החיפוש

אפיון אתרים

ניהול מכרזים לבניית אתר

ניהול פרוייקטים

הקמת מחלקת אינטרנט

אפיון ממשק וחווית משתמש

בניית מודל עסקי

אנחנו לא היחידים שמרוצים משממליצים על חברת בולמטרה

למעלה מ 100 חברות וארגונים בחרו בנו להיות יועצי האינטרנט שלהם, הכירו את לקוחותינו